Waarom kan Outlook {e mail}.pst bestand niet vinden?
Ik heb een probleem met MS outlook 2010. Bij het opstarten hiervan krijg ik de volgende melding: kan bestand C:\Users\{naam}\Documents\Outlook bestanden\{e mail}.pst niet vinden. Google heeft niets opgeleverd vandaar mijn vraag op dit forum. Wie heeft raad?
1 antwoord
-
- +
- 0
- -
Om te beginnen zul je eerst moeten kijken of het bestand nog aanwezig is:
- Sluit Outlook
- Klik op start
- Klik op programma's en bestanden zoeken (bij Vista: zoekopdracht starten)
- Geef hier het volgende commando in: *.pst
- De gevonden .pst bestanden zullen weergegeven worden in de zoekresultaten
Als deze gevonden worden kun je deze opnieuw koppelen aan Outlook:
- Klik op start
- Klik op Configuratiescherm
- Klik op E-mail
- Klik op E-mailaccounts
- Klik op "nieuw
- Klik op "Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren"
- Klik op volgende
- Klik op Internet E-mail
- Vul nu je accountgegevens in waarbij je het vakje "bestaand Outlook-gegevensbestand" aanvinkt.
- Klik op bladeren
- Navigeer naar e folder waar het eerder gevonden .pst bestand werd weergegeven en selecteer het .pst bestand.
- Voltooi de Wizard
Klik nu in het "accountinstellingen-venster" op het nieuw aangemaakte account en klik op "als standaard instellen". Controleer vervolgens of Outlook weer opstart.
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- Wat zijn BAK- bestanden in Outlook?
- Waarom werkt mijn gmail adres in win7 met Goole chrome niet meer?
- Mijn vraag is nog niet totaal beantwoord betreffende het te verwijderen bericht?
- Hoe importeer ik .pst bestand?
- Hoe verwijder ik feestdagen in Outlook?
- Hoe voeg ik meerder accounts toe aan Outlook?
- Hoe importeer ik mails uit Outlook 2011 for Mac in Office 365?
- Wat gaat er mis: Outlook koppelen na overstap naar nieuwe webmail service