Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
TechCafe

Waarom kan Outlook {e mail}.pst bestand niet vinden?

Ik heb een probleem met MS outlook 2010. Bij het opstarten hiervan krijg ik de volgende melding: kan bestand C:\Users\{naam}\Documents\Outlook bestanden\{e mail}.pst niet vinden. Google heeft niets opgeleverd vandaar mijn vraag op dit forum. Wie heeft raad?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Om te beginnen zul je eerst moeten kijken of het bestand nog aanwezig is:
    - Sluit Outlook
    - Klik op start
    - Klik op programma's en bestanden zoeken (bij Vista: zoekopdracht starten)
    - Geef hier het volgende commando in: *.pst
    - De gevonden .pst bestanden zullen weergegeven worden in de zoekresultaten
    Als deze gevonden worden kun je deze opnieuw koppelen aan Outlook:
    - Klik op start
    - Klik op Configuratiescherm
    - Klik op E-mail
    - Klik op E-mailaccounts
    - Klik op "nieuw
    - Klik op "Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren"
    - Klik op volgende
    - Klik op Internet E-mail
    - Vul nu je accountgegevens in waarbij je het vakje "bestaand Outlook-gegevensbestand" aanvinkt.
    - Klik op bladeren
    - Navigeer naar e folder waar het eerder gevonden .pst bestand werd weergegeven en selecteer het .pst bestand.
    - Voltooi de Wizard
    Klik nu in het "accountinstellingen-venster" op het nieuw aangemaakte account en klik op "als standaard instellen". Controleer vervolgens of Outlook weer opstart.

Beantwoord deze vraag