Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
TechCafe

Hoe importeer ik Excel-bestand naar Outlook?

Ik heb in Excel 2007 een ledenbestand. Dit wil ik importeren in Outlook 2007. Ik volg daarvoor de benodigde stappen. Uiteindelijk komt hij met een melding: De externe tabel heeft niet de verwachte indeling. Ik begrijp hier helemaal niets van. Aan de helpfunctie van microsoft heb ik ook niets. Wie weet wat er aan de hand is?

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HA102194291043.aspx
    Outlook 2007 accepteert geen excel2007-bestanden, als dat bij jouw het geval is de sheet even opslaan in de oude 2003-indeling en dan zou het moeten werken.
    • +
    • 0
    • -
    In the copeticalmd world we live in, it's good to find simple solutions.

Beantwoord deze vraag