Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Internet & hosting

WiFi signaal en router oke.Toch geen internetverbinding via WiFi mogelijk. Hoe kan dat?

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    De router al eens opnieuw opgestart?
    • +
    • 0
    • -
    Goedendag,

    Zou u ons willen contacteren via de onderstaande link? Vermeld wanneer u voor de optie e-mail kiest, het producnummer en het versienummer van uw Sitecom router.

    http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-8100v1002/wi-fi-router-x8-ac1750/contact

    Met vriendelijke groet,

    Sitecom Webcare

Beantwoord deze vraag