waarom zijn wij niet op tijd geïnformeerd dat de app om de CT digitaal te kunnen lezen niet werkt?
App voor digitaal CT lezen werkt niet meer. Prima, maar waarom zijn wij niet geïnformeerd van tevoren, ieder moet het zelf uitzoeken en hoe dat achterkomen , het kost ons tijd . Kunnen wij als abonnees niet even eerder gewaarschuwd te worden? Advies: als de nieuwe methode niet goed getest is van de oude af te blijven! Het zal echt heel fijn zijn mensen. Ons tijd is steeds duurder, die van jullie ook toch? Iv
1 antwoord
- We hebben iedere abonnee ook via de mail op de hoogte gesteld. Al in december uit m'n hoofd. Het kan zijn dat het mailtje in je ongewenste post terecht is gekomen, het kan ook zijn dat je e-mailadres niet (of niet goed) in ons bestand verwerkt staat. Eventueel kun je via de klantenservice je mailadres correct in het bestand zetten, zodat je in de toekomst beter op de hoogte gehouden kan worden. Dat kan via www.computertotaal.nl/contact.
Ondanks dat nog veel leesplezier toegewenst!
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- Op laptop doet de / het niet?
- Alleen eerste pagina Ziggo-mail wordt geprint?
- Hoe kan het dat ik op een andere site terecht kom?
- Geheugen uitbreiden wordt door Windows 7-64 niet geaccepteerd?
- De computer opnieuw installeren?
- ANTWOORD OP Wat gebruikt ruimte op harde schijf, terwijl deze leeg is?
- abonneenummer?
- Hallo, ik wou een videokaart kopen, maar ik heb er geen verstand van. dus kan iemand mij helpen?