Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Internet & hosting

The requested URL was rejected. Zijn hier oplossingen voor?

Dear Watson, goeie tip. Ik heb geprobeerd met de laptop van mijn zoon in te loggen (via Wi-Fi en kabel) op de site maar ook daar kreeg ik dezelfde melding. Ook inloggen met een tablet gaf dezelfde melding. Toen schoot me te binnen dat mijn vrouw contact heeft gehad met onze provider (Telfort) omdat er een probleem met de module Méér TV was. Dit werkte (niet alleen bij ons) niet en het zou aan de router/modem (deze zou trouwens volgens de gegevens van Telfort op een adres in België staan terwijl we toch echt in Nederland wonen) liggen. Ze hebben de software daarom geüpdate wat overigens het probleem niet oploste maar nog meer problemen veroorzaakte. Zo kon ik ineens om mijn PC geen TV Online via IE meer kijken omdat Silverlight niet geïnstalleerd zo zijn. En hiervan is toch wel degelijk de laatste versie van geïnstalleerd want op Mozilla Firefox werkt het wel. Daarna heeft Telfort doorgegeven dat ze het probleem gingen oplossen en wij op de hoogte gehouden zouden worden. Maar sinds die update doet het URL probleem zich dus voor, wat denk jij?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Ik denk dat Telfort erg fout bezig is. Zelf ben ik in "oorlog" met een andere, oranje provider. Pas allerlei nieuwe hardware gekregen. Internet is nu waardeloos en decoder voor tv geeft minimaal 1 keer per uur storing. Oh ja, en ze hebben, ongevraagd, ons abonnement omgezet naar eentje met meer mogelijkheden waar je nog wel even extra voor moet betalen!!
    Het enige dat daar nog een beetje redelijk is is de helpdesk.

    Maar wij zijn het zat en gaan vrolijk over naar een andere provider. Ze hebben hun kans gehad.

Beantwoord deze vraag