Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Internet & hosting

The requested URL was rejected. Hoe los ik dit op?

Ik ben al een keer (van Ziggo naar Telfort) overgestapt en mijn ervaring is dat vasthoudendheid uiteindelijk toch het meeste oplevert. Blijven mailen, vragen of je ze terug willen bellen binnen een bepaalde termijn, namen vragen wie je gesproken hebt, eisen dat je iemand wilt spreken die wel toezeggingen kan en die je terugbelt, klachten indienen via Radar, Kassa etc. dat wil wel helpen want daar zijn ze gevoelig voor. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar de kennis en geduld voor heeft. Maar ik ga er mee aan het werk. Bedankt voor je tips, wil je nog weten hoe het verder gaat verlopen?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Ik heb Ziggo al UREN aan de lijn gehad. Enig geluk was dat ik toevallig dezelfde "taal" spreek als de techneut aan de andere kant. Anders had ik het allang opgegeven. Ik geef ze nog een kans maar als ik de forums op internet bekijk wordt het toch overgaan naar een andere provider.
    En ja, natuurlijk wil ik weten hoe het afgelopen is! Succes.

Beantwoord deze vraag