The requested URL was rejected. Hoe los ik dit op?
Anderen kunnen de webapplicatie gewoon gebruiken. Ik ook als ik inlog op de server van het werk en daar op de interne omgeving werk. We hebben ook een testapplicatie maar daar krijg ik, als ik thuis via een browser wil inloggen, dezelfde melding. ook als ik via de account van mijn partner probeer in te loggen komt de melding. Het zit dus ergens bij mij. Verder valt me op dat er maar relatief weinig van dit soort meldingen zijn, ook qua oplossingen . Heb jij al eerder zoiets bij de hand gehad?
1 antwoord
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- Op laptop doet de / het niet?
- Alleen eerste pagina Ziggo-mail wordt geprint?
- Hoe kan het dat ik op een andere site terecht kom?
- Geheugen uitbreiden wordt door Windows 7-64 niet geaccepteerd?
- De computer opnieuw installeren?
- ANTWOORD OP Wat gebruikt ruimte op harde schijf, terwijl deze leeg is?
- abonneenummer?
- Hallo, ik wou een videokaart kopen, maar ik heb er geen verstand van. dus kan iemand mij helpen?