Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Internet & hosting

The requested URL was rejected. Hoe los ik dit op?

Anderen kunnen de webapplicatie gewoon gebruiken. Ik ook als ik inlog op de server van het werk en daar op de interne omgeving werk. We hebben ook een testapplicatie maar daar krijg ik, als ik thuis via een browser wil inloggen, dezelfde melding. ook als ik via de account van mijn partner probeer in te loggen komt de melding. Het zit dus ergens bij mij. Verder valt me op dat er maar relatief weinig van dit soort meldingen zijn, ook qua oplossingen . Heb jij al eerder zoiets bij de hand gehad?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Er schieten mij maar drie dingen te binnen: Wordt de url niet geblocked door een firewall? Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Probeer het eens op de computer van een ander. Dus geen computer die jullie zelf gebruiken. Reductie en deductie, zoals Sherlock H. het benoemde.

Beantwoord deze vraag