Internet & hosting

schermfout 4102 0x8DE00001 oplossing?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Klik in Windows op Start en op Alle programma's.
    Klik op Windows Live en op Windows Live Mail.
    .
    Klik in het mappenvenster (Het linkerdeelvenster in het Windows Live Mail-venster, met daarin de map structuur van alle e-mailaccounts, nieuwsgroepaccounts of RSS-feeds die je hebt toegevoegd. Het mappenvenster toont ook je Postvak UIT en eventuele offline opslag mappen op de harde schijf van uw computer.) met de rechtermuisknop op het e-mailaccount dat de fout veroorzaakt en klik op Account verwijderen.
    .
    Sluit Mail en open het programma opnieuw.
    .
    Indien jij de menubalk niet ziet, klikt je rechtsboven in het scherm op de knop Menu's en vervolgens op Menubalk weergeven.
    .
    Klik in het het menu Extra op Alle e-mailaccounts synchroniseren.
    .
    Indien nu de fout niet meer optreedt, sluit je Mail en open je het opnieuw. Als de fout blijft optreden, heb je mogelijk het verkeerde e-mailaccount verwijderd. In het foutbericht leest je welk e-mailaccount de fout veroorzaakt.
    .
    Als de fout niet meer optreedt wanneer jij op Alle e-mailaccounts synchroniseren klikt, voeg jij de e-mailaccounts die je hebt verwijderd weer toe aan Mail. Zie daarvoor "Een e-mail-, nieuwsgroep- of adreslijstaccount toevoegen.
    .

Beantwoord deze vraag