Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Internet & hosting

schermfout 4102 0x8DE00001 oplossing?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Klik in Windows op Start en op Alle programma's.
    Klik op Windows Live en op Windows Live Mail.
    .
    Klik in het mappenvenster (Het linkerdeelvenster in het Windows Live Mail-venster, met daarin de map structuur van alle e-mailaccounts, nieuwsgroepaccounts of RSS-feeds die je hebt toegevoegd. Het mappenvenster toont ook je Postvak UIT en eventuele offline opslag mappen op de harde schijf van uw computer.) met de rechtermuisknop op het e-mailaccount dat de fout veroorzaakt en klik op Account verwijderen.
    .
    Sluit Mail en open het programma opnieuw.
    .
    Indien jij de menubalk niet ziet, klikt je rechtsboven in het scherm op de knop Menu's en vervolgens op Menubalk weergeven.
    .
    Klik in het het menu Extra op Alle e-mailaccounts synchroniseren.
    .
    Indien nu de fout niet meer optreedt, sluit je Mail en open je het opnieuw. Als de fout blijft optreden, heb je mogelijk het verkeerde e-mailaccount verwijderd. In het foutbericht leest je welk e-mailaccount de fout veroorzaakt.
    .
    Als de fout niet meer optreedt wanneer jij op Alle e-mailaccounts synchroniseren klikt, voeg jij de e-mailaccounts die je hebt verwijderd weer toe aan Mail. Zie daarvoor "Een e-mail-, nieuwsgroep- of adreslijstaccount toevoegen.
    .

Beantwoord deze vraag