Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Internet & hosting

Overgeschakeld van KPN naar UPC (Ziggo)! Krijg sindsdien geen lees/ontvangsbevestiging email meer! Gebruik Outlook 2016?

In een groot aantal gevallen vraag ik, om mij moverende redenen, een bevestiging dat mijn mail inderdaad is afgeleverd! Werkte altijd perfect met Outlook 2007 PRO! Sinds ik van provider verwisseld ben, (van KPN naar UPC Ziggo)krijg ik die niet meer! Wie/wat is verantwoordelijk voor deze service?

1 antwoord
  • Dit heeft niets te maken met de provider maar wel met het overgaan van Outlook 2007 naar 2016.

    Loop dit eens door:
    https://support.office.com/nl-nl/article/Een-melding-ontvangen-wanneer-een-e-mailbericht-door-anderen-is-ontvangen-of-geopend-f9371f0d-3bfd-4f7e-8306-40c3267b654a?ui=nl-NL&rs;=nl-NL&ad;=NL

Beantwoord deze vraag