Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Internet & hosting

glasvezel caiway. X7ac1200 sitecom wifi router er tussen krijg ik geen verbinding met internet. Wie kan mij helpen?

Wifi router voor 2.4 en 5 verbinding Wel zichtbaar op de wifi je kan inloggen maar geen internet. Met de rechtstreeds verbinding via de kabel wel internet.

2 antwoorden
  • Heb je de router al eens een reset gegeven waarna je opnieuw bent begonnen?
  • Geachte gast,

    Het komt voor dat Caiway modem
    outers hetzelfde ipadres uitgeven als de Sitecom. U kunt dan via de DHCP Server het ipadres van de Sitecom aanpassen. Tevens kunt U het Macadress clonen.
    Indien U hierbij hulp nodig heeft neem dan even contact met ons op via 1 van de onderstaande mogelijkheden:
    Telefonisch contact:
    Voor Nederland: via partner Network Solution Centre 0900 381 0002 (80 cent per minuut)
    Voor België: 02 700 7266 (lokaal tarief)

    Voor de gratis e-mail en live chat opties, volg deze instructies:
    1. Ga naar www.sitecomlearningcentre.com
    2. Voer je productcode en versienummer in
    3. Klik op een willekeurige Veelgestelde vraag
    4. Scrol naar het einde van de veelgestelde vraag (mogelijk moet je eerst naar de volgende pagina gaan)
    5. Klik op de link voor persoonlijk contact

    Vriendelijke groet,
    Paul
    Sitecom

Beantwoord deze vraag