Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Computer

waar zit de knop: totaal niet nuttig antwoord?

3 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Tja, daarvoor moet je ingelogd zijn, om aan te kunnen geven of je een antwoord nou wel of niet als nuttig ervaart. Dit is meer een vraagbaak, waar computeraars, met wel of geen professionele ICT achtergrond, hun kennis, ervaringen willen delen, met weer andere computeraars, door antwoorden of oplossingen (proberen) te geven, op computerproblemen. Meestal zijn het standaard problemen, die met een paar muisklikken wel zijn op te lossen. Zoek je echt professionele hulp, tja, dan zul je toch echt wel, de portemonnee moeten trekken.
    .
    Bij de plaatselijke computerspecialist. Want de studie financiering voor het (kunnen) volgen van de ICT opleiding, en behalen van de ICT diploma, moet na de studie, door de ICT'er nog wel even terug worden betaald. De ICT industrie verdient het meeste geld, met dienstverlening, en wel het oplossen van computerproblemen. Waar weer een prijskaartje aan hangt. Ook in de ICT industrie, gaat voor niks, alleen de zon op.
    • +
    • 0
    • -
    Rechtsbovenin je browser. Dat rode knopje met dat witte kruisje.
    • +
    • 0
    • -
    Antwoorden worden hier gegeven door mensen die jouw vraag serieus nemen en de tijd nemen een behoorlijk antwoord te schrijven.

    Als je e.e.a. niet nuttig vindt, dan is er vaak sprake van een verkeerd geïnterpreteerde vraag, een slecht geformuleerde vraag of een met ontbrekende gegevens, of een, op zich juist, antwoord dat onbedoeld 'niet blijkt te werken' op vragers' PC.

    In alle gevallen doe je er beter aan met aanvullende info en een wedervraag (klik "reageren") te komen dan een onsympathiek "totaal niet nuttig" aan te klikken. De redactie heeft dat, heel wijs, niet in de interface opgenomen. Je miskent de moeite die de beantwoorder voor jou heeft genomen.

    Eind vorig jaar hadden we hier last van regelrechtige SPAM en nonsens tekst. Dat is wat mij betreft anders. Daarvoor is de "dit is niet ok" tekst aan te klikken.

Beantwoord deze vraag