2 antwoorden
-
- +
- 0
- -
Deze foutmelding betekent dat niet de juiste aanmeldgegevens voor de mailserver zijn ingevoerd. Ook kan het zijn dat de mailserver (tijdelijk) niet bereikbaar is. Controleer allereerst of je inloggegevens kloppen met de invoer. Kijk vervolgens bij je provider of er een storing is in de maildienst. -
- +
- 0
- -
De foutmelding-0x800ccc92-email kan verschijnen wanneer uw instellingen niet correct zijn in Outlook of Outlook-Express. Het wachtwoord of de gebruikersnaam zijn dan niet goed ingevoerd.
Een andere foutmelding? Klik hier voor een overzicht van foutcodes.
De volgende melding verschijnt wanneer u uw mailprogramma opent en berichten wilt binnenhalen of verzenden:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'alias on Server', Server: 'server', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Port 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92
Steeds weer wordt het wachtwoord voor Outlook Express of Outlook gevraagd. De foutmelding-0x800ccc92-email kunt u proberen op te lossen door de juiste gegevens in te voeren.
Uw accountnaam controleren in Outlook Express
Klik op Accounts in het menu Extra.
Open het tabblad E-mail en klik op uw e-mailaccount.
Klik op Eigenschappen en open het tabblad Servers.
Let op!: Bij veel providers is de de loginnaam (gebruikersnaam) dezelfde is als het volledige e-mail adres. Controleer dat voor uw account!
GEKOPIEERD! Helpt dit u?
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- Wel Internet verbinding maar router niet toegankelijk?
- Hoe kan ik de usb-tethering aanzetten als die grijs blijft om toch de tablet met het toetsenbord te verbinden?
- wachtwoord van uotlook.com?
- Mp3deluxe 19 andere mogelijkheid?
- Is een gxt 1650 goed?
- Eiso beeldscherm toevoegen?
- overzetten whatsapp scats Android naar bestaande Iphone?
- blue tooth verdwenen?