Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Computer

Apple app werkt niet?

1 antwoord
  • We zijn overgeschakeld naar een universele(re) vorm van digitaal lezen. Deze werkt hetzelfde voor pc/laptop als tablet. Daar is als het goed is een mail over gestuurd naar alle abonnees waarvan we het mailadres weten. Misschien is er van jouw abonneenummer geen mailadres bekend. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice (www.computertotaal.nl/contact).

    Hier kun je hem vinden: http://computertotaal.nl/digitaal-lezen

    Mocht je problemen in het gebruik ondervinden (wat ik niet verwacht want het geheel is erg gebruikersvriendelijk), schroom dan niet om mij te mailen.

Beantwoord deze vraag