Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Beveiliging & Privacy

ik heb een nieuw wachtwoord ingesteld maar er komen geen mails meer binnen. Hoe moet ik dit oplossen?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Welke e-mailclient gebruik je, en waar heb je het wachtwoord precies gewijzigd, in de mailclient of op de mailserver, bijvoorbeeld www.outlook.com? Als de mail niet binnenkomt, dan zou er ook ergens een melding moeten staan met de reden, doorgaans vind je die melding in de onderste balk van je mailclient, bijvoorbeeld door het weergeven van een oranje driehoekje en de melding fout: kan geen verbinding maken (in het geval van Outlook).

    Graag hoor ik van je welke bovenstaande stappen je hebt uitgevoerd en welke e-mailclient je gebruikt.

Beantwoord deze vraag