Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Apps & Software

Waarom lukt verzenden niet met YouSendIt?

Ik wilde vanavond een wat groter bestand versturen via YouSendIt (gebruik ik vaker) en dat lukte ineens niet meer. Het leek wel of de boel geblokkeerd werd. Omdat ik dacht dat het misschien wel aan YouSendIt lag heb ik het ook nog geprobeerd met WeTransfer. Hetzelfde laken een pak. Het lukte niet. Nou had ik gister Norton Internet Security 2011 geïnstalleerd en NOD32 en Comodo Firewall verwijderd en dacht dat het dan wel aan Norton zou liggen. Ik heb de hele boel er vanaf gehaald en NOD32 en Comodo opnieuw geïnstalleerd. Helaas bleef het probleem. Ik heb toen Firefox geïnstalleerd en daar kan ik dus wel gewoon mee verzenden. Ik gebruik op mijn pc Internet Explorer 8 en op mijn laptop Internet Explorer 9 (beta). Ook op de laptop lukt het niet meer iets te versturen met YouSendIt of WeTransfer. Ik weet nu dus zeker dat het aan Internet Explorer ligt. Heb hier nooit een probleem mee gehad. Zijn er anderen die dit herkennen? Ligt het aan een update van Windows? Een manier om dit probleem te omzeilen? Ik 'vrees' dat ik nu ineens allerlei antwoorden ga krijgen van dat ik gewoon Firefox moet blijven gebruiken omdat deze beter zou zijn, maar ik wil gewoon ook van IE gebruik blijven maken. Hopelijk kan iemand mij verder helpen?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Extra - Internetopties - Geavanceerd - Opnieuw instellen et voila, WeTransfer werkt weer als vanouds. :) Ergens iets de afgelopen dagen ongemerkt aangepast.

Beantwoord deze vraag