Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Apps & Software

storingen aan de apparaturen?

ik ben al maanden bezig met upc om de storing zowel aan de orizon moden als de inernet moden te verhelpen, er zijn 16 monteuren aan de deur geweest, maar de storing blijft. UPC is alleen bezig hun komende jaar tariven te verhogen, maar de rest is een bijzaak. Met andere worden BETALEN want aan de apparaturen wordt er niets aan gedaan.

4 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Stap over naar een andere internetaanbieder (bijv. Ziggo), dan krijg je vanzelf een nieuw modem.
    • +
    • 0
    • -
    Voordat je een abonnementsverplichting aangaat bij een andere provider, Houd er rekening mee dat je UPC abonnement alleen kan opzeggen na de contracttermijn van 12 maanden en dan wel uiterlijk één maand voordat het contract afloopt. Anders haal je,jezelf dubbele abonnement verplichtingen op de nek. ..Check de opzegvoorwaarden nog effe…..sterkte…..
    • +
    • 0
    • -
    UPC kan het beloofde niet waarmaken in dit geval
    Ontbinden van het contract wegens wanprestatie aanvragen dus.
    • +
    • 0
    • -
    Vraag in ieder geval je abonnementsgeld terug aan UPC!
    Ik heb ook maanden dikke ellende gehad, en heb het hele eerste jaar aan abonnementsgeld retour gekregen.

Beantwoord deze vraag