Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Apps & Software

Scannen lukt niet?

Ik heb een Canon Pixma MG5550 printer en ik kan niet scannen. Elke keer als ik op de knoppen op de scanner druk om scannen te starten krijg ik de foutmelding: stel pc in om te scannen. Via de Canon website heb ik de laatste drivers geïnstalleerd maar dit schijnt het probleem niet te verhelpen. De software van de pc heb ik ook opnieuw geïnstalleerd maar dit verhelpt het probleem ook niet. Wie kan mij helpen het probleem op te lossen?

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/Fax__Multifunctionals/InkJet/PIXMA_MG_series/PIXMA_MG5550.aspx?faqtcmuri=tcm:16-1088412&page;=1&type;=faq
    Hier vind je de handelingen, misschien ben je een ongenschijnlijk detail vergeten. Check effe na.
    .
    http://www.canon.nl/Support/System/Search.aspx?TcmUri=tcm:16-1088408
    Soms zie je wel eens wat over het hoofd.
    In deze link staat zo ongeveer de handeling, wat je moet, doen, indien de printer niet werkt.

    .
    Suc6….
    • +
    • 0
    • -
    ik heb zelf een MG 5250, dat zal niet veel schelen. Had ook wel eens problemen met sacnnen: het is dan tè ingewikkeld.Het mooiste is als je een icoontje op het bureaublad hebt na de install
    Als je daar op klikt:
    en vervolgens:

Beantwoord deze vraag