Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Apps & Software

Moet ik iets in instellingen veranderen misschien?

Heb gisteren de app eraf gegooid en de nieuwe versie er weer op gezet maar hij doet het nog steeds niet.

1 antwoord
  • Ik zou maar niet te veel in de instellingen van de iPhone of iPad veranderen, vooral niet wanneer de andere apps normaal werken. Neem contact op met Apple Nederland, (Amsterdam) Via deze link kan je contact opnemen met Apple Nederland, (Amsterdam) wellicht kunnen zij tekst, en uitleg geven. Over de Facebook app.
    http://www.apple.com/nl/support/
    Via die link kan je in contact komen met het Apple support team……O,ja nog een tip, blijf ondanks je boosheid, Je mag je ongenoegen wel uiten, maar blijf ondanks de emotie, wel netjes, Geen gevloek of gaan schelden, dan helpen ze je wel, anders verbreken ze de verbinding.
    .

Beantwoord deze vraag