Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Apps & Software

Mailbox ongelukkiger wijze verwijderd !!! Geen inkomende e-mails... HOE HERSTELLEN ???

Graag in voorgaande toestand herstellen ??? Wat moet ik doen ???

3 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Welk mail programma gebruik je? als je het mail programma helemaal hebt verwijderd, rest vaak, er niets anders dan, opnieuw dat mail programma te installeren, de mails die je in dat mail programma hebt opgeslagen ben je wel kwijt, Maar allereerst welk mail programma gebruik je? Zonder die informatie kan ik, of iemand anders hier, je niet helpen. Heel misschien valt de schade wel mee. dus………welk mail programma gebruik je?….
    • +
    • 0
    • -
    Ik begrijp dat je nog in zekere staat van paniek bent, toch is wat meer info gewenst.

    Allereerst: inkomende mail wordt bewaard bij jouw email provider (meestal de internet service provider). Die email is bij de meeste ISP's ook toegankelijk via een web-interface ("webmail"), dus via de browser. Nieuwe mail gaat dus niet verloren.
    Door het email-account weer in te voeren in jouw emailsoftware, wordt die nieuwe mail weer gedownload naar jouw PC. Daarmee heb je alleen de oude mails niet terug. Die zullen van een back-upversie terug moeten komen. Evenwel:

    Heb je *binnen* jouw emailsoftware de mailbox verwijderd? Of het hele mailprogramma gedeïnstalleerd? Of, zonder deïnstallatie, een aantal cruciale folders verwijderd? Heb je regelmatig back-ups gedraaid met de daarvoor toepasselijke delen van het mail-pakket?
    Welke emailsoftware gebruik(te) je?

    Heb je folders verwijderd maar eigenlijk niets gedaan met het emailpakket, kijk dan of ze nog terug te halen zijn via de recycle bin.
    Voor meer concrete ondersteuning zul je iets gedetailleerder moeten vertellen welk pakket je gebruikt(e) en wat precies fout is gedaan. Sommige pakketten hebben bijv. een vuilnisbak (trash can) waarin alles nog staat en het hangt van de ooit ingestelde parameters af wanneer de vuilnisbak wordt geleegd.
    • +
    • 0
    • -
    ik heb de reclame berichten verwijdert en alles was opeens weg de nieuwe berichten komen wel toe mijn mails komen toe op telenet bedankt

Beantwoord deze vraag