Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Apps & Software

Klok widget verdwenen na W7 laatste update. Hoe te herstellen?

2 antwoorden
  • Ga naar configuratiescherm>
    daar ga je rechtsboven naar weergeven op: Categorie: grote pictogrammen of kleine
    dan kom je in alle configuratie onderdelen
    Daar kies je pictogram datum of tijd, Venster datum en tijd verschrijnt
    Stelt eventueel de datum en tijd in, daarna druk je op OK.
    Dan moet alles weer in orde zijn……suc6.
  • Geen (ronde) klok Widget meer op bureaublad Windows 7.
    Ik heb geen oplossing hiervoor, maar wil wel even melden dat ook ik omstreeks begin dec 2013 na een update ineens mijn klok van het bureaublad kwijt was, die niet meer was terug te zetten 'volgens de eigen procedure' van Microsoft.
    Deze kon alleen met systeemherstel worden teruggezet. ECHTER, bij het opnieuw uitvoeren van de update was de klok al direct weer opnieuw verdwenen.
    Inmiddels zijn er al weer twee updates (bij mij) binnengekomen, die de mogelijkheid van terugzetten op het bureaublad niet hebben mogelijk gemaakt. (De kalender bleef wel).
    Heb 2 mails naar Microsoft gestuurd en daarna ook nog een keer gebeld en daarbij vertelde Microsoft mij, dat ze het van mij voor de eerste keer hoorden (???) en het zouden doorgeven aan de technische mensen, die dan contact met mij zouden zoeken voor een oplossing voor mij. Daar zijn ze dan nu nog mee bezig!!!
    Als je 'meer gadgets downloaden' aanklikt, geeft Microsoft aan, dat deze niet meer op hun site beschikbaar zouden zijn wegens onveiligheid, echter, de klok moet nog wel in de computer aanwezig zijn, maar kan ook bij mij op dit moment (zonder systeemherstel) niet meer worden teruggeplaatst.
    Hoe verder, moet ik nog steeds vernemen, dus iedereen ook KLAGEN bij Microsoft via mail en telefonisch lijkt mij wel terecht.
    (16-12-2013) Peter.

Beantwoord deze vraag