14 antwoorden
-
- +
- 0
- -
Heb hetzelfde probleem, en Klantenservice verwijst voor een oplossing naar dit forum: STIJLLOOS ! - @Stap Ik heb hetzelfde probleem. Ben ingelogd, mij n naam staat rechtsboven op de site, maar kan niet bij computertotaal. Met dezelfde usernaam en wachtwoord kom ik op mijn ipad zelfs niet binnen. Er is iets goed mis.
En waar kan ik een mailtje sturen met mijn klacht? Kan ik nergens vinden.
Thomas de Boer - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. - @Thomas de Boer Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen. -
- +
- 0
- -
Ook ik heb dit probleem gehad. Na invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord bleek ik steeds niet ingelogd te zijn, veranderen van die gegevens maakte niet uit en dat heeft me heel wat frustratie gekost. Stond op het punt om uit gif mijn abonnement op te zeggen, zo slecht vond ik het dat daar geen oplossing voor gegeven werdt. Maar …… heb het inmiddels opgelost. Ga naar [instellingen], [safari], [wis geschiedenis en websites]. - Geprobeerd, maar lost het probleem niet op bij mij, helaas…@stekelnootje
-
- +
- 0
- -
En dan nu de oplossing die wel werkt:
Om uw account te herstellen dient u naar uw profielpagina te gaan. In het onderste invoerveld kunt u uw abonneenummer en postcode invullen.
U dient een cijfer van uw postcode te veranderen in willekeurig cijfer en klikt vervolgens op opslaan. Hierdoor past u uw status aan naar "Geen abonnee".
Vervolgens vult u uw juiste postcode in en drukt op opslaan. Hierdoor past u uw staat aan naar "Abonnee" en kunt u de gewenste edities lezen.
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- account verwijderen?
- Ik wil graag mijn eerste pc bouwen. Zouden deze onderdelen goed zijn?
- Hoe komt het dat ik op Facebook-Messenger naar de meeste van mijn contacten geen bijlage kan versturen via chat?
- Unable to locate package obs-studio?
- wachtwoorden importeren in microsoft wachtwoord beheer?
- zoek machine optimalisatie, hoe doe je dat?
- Probeer van een oude laptop het besturingssysteem over te zetten op SSD via Clonezilla krijg echter foutboodschap ?
- beste utilities for a windows PC?