Hoe importeer ik mails uit Outlook 2011 for Mac in Office 365?
Als ik vanuit Outlook (Office 365) 'Archief/importeren' selecteer, zie ik 3 vervolgopties: 'Outlook 2011 gegevens op deze computer', 'Outlook for Windows (.pst)' en 'Outlook for Mac (.olm). Bij geen van deze drie opties kan ik de te importeren database kiezen. In de Finder staat onder Microsoft User Data / Office 2011 Identities / Main Identity de database met de Outlook-gegevens als 'grijs' (ik kan het bestand niet selecteren. Wie weet raad?
1 antwoord
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- Waarom werkt USB3.0 poort niet meer in Windows10 na update met KB4598242 ?
- Wel Internet verbinding maar router niet toegankelijk?
- Hoe kan ik de usb-tethering aanzetten als die grijs blijft om toch de tablet met het toetsenbord te verbinden?
- wachtwoord van uotlook.com?
- Mp3deluxe 19 andere mogelijkheid?
- Is een gxt 1650 goed?
- Eiso beeldscherm toevoegen?
- overzetten whatsapp scats Android naar bestaande Iphone?