Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Apple

Er worden geen e-mails meer ontvangen op mijn Samsung Galaxy S3 Neo GT-I9301I. Wie helpt?

3 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Controleer eerst of al je mail online nog bestaat.

    Verwijder de app of verwijder alle info als de app niet verwijderd kan worden.
    Installeer de app opnieuw.
    Voer je gegevens weer in.
    • +
    • 0
    • -
    Prima reactie! Mijn e-mail account gewist, smartphone herstart en gegevens e-mail account weer ingevoerd deed wonderen. Bedankt! (Toch wel griezelig dat zo'n e-mail account zonder waarschuwing of ogenschijnlijke zonder redenen niet meer wordt bijgewerkt. Je zal maar van je e-mail via telefoon afhankelijk zijn….)
    • +
    • 0
    • -
    Probleem opgelost?…… ja?…… mooi……. nog niet…… Oké dan….
    Check of je de applicatie, moet updaten, mogelijk heb je om databundel te besparen, de updates uitgeschakeld, check of de applicatie moet worden geüpdate, het missen van updates, kan óók de oorzaak zijn.
    ,
    update via je Wi-Fi router.


    .Open de Google Play Store-app Google Play.
    Tik op het menupictogram Google Play Store Menu Icon > Mijn apps.
    Apps waarvoor een update beschikbaar is, bevatten het label 'Update'.
    Selecteer de afzonderlijke apps en tik op Updaten.
    Tip: In bepaalde gevallen moet u uw apparaat opnieuw opstarten om een app te updaten.

Beantwoord deze vraag