Slideshow for YouTube 6

Snel uw vrienden of familie mee laten genieten van de door u gemaakte foto's? Dat kan nu met Aquasoft Slideshow for YouTube. Met dit gratis programmaatje maakt u in een aantal stappen een complete fotoshow met muziek, overgangen, teksten en effecten, die u rechtstreeks plaatst op YouTube.

Slideshow for YouTube is erg uitgebreid voor een gratis product. Behalve foto's, kunt u tal van videoformaten importeren en gebruiken in uw fotoshow. De foto's en video's worden op een beperkte tijdlijn gezet en u kunt de volgorde veranderen op een apart storyboard. Dit werkt allemaal heel simpel.

De geïmporteerde foto's kunt u bewerken. Behalve de standaard rotatie, crop- en flipopties, kunt u de foto's ook optimaliseren met verschillende kleurcorrectiemogelijkheden, belichtingsinstellingen en contrastaanpassingen. U kunt de foto's op de tijdlijn voorzien van overgangen en effecten. Er is veel keus en prettig is dat u het resultaat direct te zien krijgt. Wilt u liever niet handmatig alle overgangen plaatsen, dan kunt u ook een selectie maken van de leukste overgangen en die automatisch toekennen. Dit kan niet met de effecten. Die moet u een voor een toekennen aan de individuele foto's. De effecten past u eenvoudig aan door erop te rechtsklikken. De fotoshow kunt u voorzien van muziek, titels en bewegingspaden. Er zijn meer dan 150 teksteffecten om uw titels te verrijken. Van de muziek kunt u het volume aanpassen. Een minpuntje is de werking van de tijdlijn. U kunt alleen door de tijdlijn navigeren door de foto's, die als blokken worden weergegeven, individueel met de muis aan te klikken. Het afspelen werkt prima in de losse speler, waarna u het geheel kunt uploaden naar YouTube.

• veel mogelijkheden
  • simpel
  • matige tijdlijnnavigatie