Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Outlook.com: Takenlijst aanmaken

Na ruim zestien jaar valt het doek voor Hotmail. We zijn allemaal opgegroeid met deze gratis maildienst, maar Microsoft vindt het tijd voor iets anders. Outlook Online is de moderne opvolger met meer mogelijkheden. Om het werken met Outlook.com én alle daaromheen aanwezige extraatjes te vereenvoudigen, hebben we een aantal tips voor je.

Om overzicht in de dagelijkse hectiek van het leven te houden, zijn takenlijstjes erg handig. Outlook biedt de mogelijkheid ze online bij te houden, je vindt er bovenaan je agenda een speciaal tabblad voor. Na een klik op Takenlijst klik je op Taak toevoegen om een activiteit op de lijst te zetten. De velden in het venster Taak toevoegen spreken voor zich, maar wil je bijvoorbeeld ook per mail herinnerd worden aan een uit te voeren taak, klik dan vooral even op de link Meer gegevens toevoegen. Achter Herinneringen zijn nu verschillende meldingsopties te kiezen. Standaard zijn twee velden aanwezig, maar meer is mogelijk. Kies bijvoorbeeld voor een herinnering per e-mail en eentje via een popupvenster van Messenger. Let op: je dient dit programma wel op de pc geïnstalleerd te hebben én dezelfde accountgegevens van Outlook online te gebruiken. Na een klik op Opslaan is de taak toegevoegd aan de takenlijst en zo afgesteld dat er vooraf aan de activiteit een melding verstuurd wordt.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Tips en Trucs, Online office

Tags: Outlook.com

Nieuws headlines

donderdag 09 november

Laatste reactie