Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Office 365: Gebruikers toevoegen

Office 365 is de online werkomgeving van Microsoft. Wat opvalt aan deze online versie van Word, Excel, PowerPoint en Outlook is de prettige prijs: je bent al vanaf €5,25 per maand ‘in business’. Ben je benieuwd, dan kun je op de Office 365-site een 30-dagen proefaccount aanvragen. Ondanks de grote potentie van het pakket is niet alles direct even duidelijk, vandaar dat we een vijftiental tips voor je op een rij hebben gezet.

Werk je met meerdere mensen aan een project onder jouw leiding, of ben je werkgever? Dan zijn eenvoudig meerdere gebruikers aan je eigen Office 365-account toe te voegen. Uiteraard moet voor elke nieuwe gebruiker wel betaald worden, maar dat terzijde. Om een gebruiker toe te voegen klik je onder Beheerder op Gebruikers aan de linkerkant. In de nieuw geopende pagina klik je dan op Nieuw en vervolgens op Gebruiker. Doorloop de wizard en de gebruiker is klaar voor gebruik.

Office 365: Gebruikers toevoegen

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Tips en Trucs, Online office

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie