Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Office 2010: screenshot invoegen

Wil je een screenshot invoegen in een Word 2010-document? Dan hoef je niet langer met PrintScreen en Paint aan de slag.

Open Word 2010 en kies Invoegen. Klik op Schermafbeelding. In Beschikbare vensters selecteer je het venster dat je wilt gebruiken als screenshot. Wil je binnen een bepaald venster alleen een specifiek gedeelte als screenshot gebruiken, gebruik dan de optie Schermopname. Dan kun je met behulp van de linkermuisknop het screenshot uitsnijden. Het screenshot staat hierna automatisch in het Word-document. 

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Tips en Trucs, Office

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 09 november

Laatste reactie