Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Excel: info in meerdere cellen

Als u in Excel dezelfde informatie in meerdere cellen wilt invoegen, dan is dit uiteraard mogelijk met kopiëren en plakken. Als u van te voren al weet dat dezelfde informatie in meerdere cellen moet komen, dan is er een snellere methode. Selecteer alle cellen waar u dezelfde informatie in wilt hebben met behulp van Ctrl en klikken.
Vervolgens laat u Ctrl en de linkermuisknop los en begint u te tikken wat u in de cellen wilt hebben. Als u klaar bent met tikken, klik dan niet op Enter of op bijvoorbeeld de cursortoetsen, want dan zal de informatie slechts in één cel verschijnen. Om de ingetikte informatie in alle geselecteerde cellen te laten verschijnen, gebruikt u Ctrl + Enter.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Tips en Trucs, Office

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie