Samsung maakt iPhone-gebruikers belachelijk in nieuwe reclame

Samsung heeft wel vaker iPhone-gebruikers belachelijk gemaakt in reclames. Zo ook in het nieuwste filmpje van het bedrijf, genaamd ‘Wall Huggers’, waar iPhone-gebruikers aan het stopcontact gekluisterd hun telefoons gebruiken.

Het nieuwe filmpje maakt zo de korte batterijduur van de iPhone belachelijk. De verteller in het filmpje begint: “Daar zitten ze dan. Gegroepeerd rond stopcontacten, vlakbij prullenbakken, op bevlekte vloerbedekking en in badkamers. Aan de muur gekluisterd. Zelfs onthouden van de normaalste, kleinste pleziertjes, zoals iets te drinken pakken, of lachen om een grapje van andere medewerkers."

Word geen muurknuffelaar

De advertentie spoort je aan om geen Wall-Hugger te worden, een opmerking die ze hebben geleend van Blackberry’s CEO John Chen, die iPhone gebruikers in maart bestempelde als muurknuffelaars.

Met de zweep

Dit is niet de eerste keer dat Samsung Apple in een reclame-uiting belachelijk maakt. Eerder nam het niet alleen Apple, maar ook Microsoft en Amazon op de hak in een advertentie-filmpje voor de Galaxy Tab Pro tablet-serie.

Gebreken

wordt het ontbreken van een split-screen multitasking modus op de iPad, het laptop-achtige uiterlijk van the Surface en het gebrek van applicaties op de Amazon Kindle tablet belachelijk gemaakt.  

Bekijk het nieuwste filmpje van Samsung hier: 

Lees ook: 

Apple vervangt iPhone-laders vanwege kans op oververhitting
De 6 beste verborgen trucs voor iOS 7


 

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten