Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Aanbieders misleidende sms-diensten moeten betalen

Vodafone gaat klanten die vermoeden het slachtoffer te zijn van misleidende sms-diensten direct hun geld teruggeven. De kosten hiervan worden verhaald op de aanbieder van de sms-dienst. Het is aan de aanbieder van de sms-dienst om te bewijzen dat de klacht van de klant ongegrond is.

Deze extra coulante opstelling richting benadeelde klanten en een harde opstelling richting hardnekkige overtreders onder de aanbieders van sms-diensten moet ertoe leiden dat overlast voor klanten volledig verdwijnt.

Herhaaldelijke overtreding van aanbieders van sms-diensten zal leiden tot afsluiting. Om klanten te helpen bij het indienen van hun klacht heeft Vodafone een speciaal klachtenloket geopend via vodafone.nl/smsklacht.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Samenleving

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 09 november

Laatste reactie