Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Vodafone introduceert nieuwe abonnementen

Met ingang van 14 mei komt Telecomaanbieder Vodafone met nieuwe abonnementen waarbij data en bellen niet meer automatisch aan elkaar zijn gekoppeld.

Klanten van Vodafone kunnen hiermee zelf de verhouding bepalen tussen de grootte van de databundel en het aantal belminuten. Bij alle abonnementen geldt tevens dat wordt afgerekend per seconde. Alle Vodafone-klanten kunnen gratis bellen naar mobiele Vodafone-nummers binnen Nederland. Bij de nieuwe abonnementen kun je tevens een onbeperkte hoeveelheid sms-jes versturen. Als  je 75 procent van je data- of belbundel  hebt verbruikt, krijg je automatisch een sms-bericht van Vodafone. Bij het afsluiten van het abonnement is de eerste stap het vaststellen van de grootte van de databundel en daarna kun je het aantal belminuten bepalen. 

Het afsluiten van een nieuw abonnement (data en bellen) is altijd een lastige klus, zeker als je het grote aantal aanbieders in ogenschouw neemt. Gelukkig staat in het juni nummer van PCM een groot artikel over aanbieders van mobiel internet in Nederland. Aan de hand van dit artikel kun je als consument een weloverwegen keuze maken als het gaat om een nieuw abonnement. 

Geschreven door: Marc Boersma op

Category: Nieuws, Internet

Tags: Telecom, Vodafone, Bellen, Mobiel Internet

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie