Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Outlook 2003: Word gebruiken in Outlook

Wilt u in een e-mailbericht zaken als tabellen en afbeeldingen gebruiken, dan kan het handig zijn om dit bericht te schrijven onder Word in plaats van de ingebouwde editor van Outlook.In Outlook 2003 klikt u hiervoor in het menu op Acties en op Nieuw e-mailbericht, Microsoft Office en vervolgens op Microsoft Word-document.
Word wordt nu geopend met een extra Outlook werkbalk waarmee u het document als e-mailbericht kunt versturen.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Tips en Trucs, E-mail

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie