Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Ziggo komt met bellen via vast netwerk op mobiel

Ziggo gaat klanten de mogelijkheid bieden om via een smartphone of tablet via het vaste netwerk van de provider te bellen. Vandaag start een proef onder 3000 Ziggo-klanten.

Om via het vaste netwerk te kunnen bellen van Ziggo is een speciale app ontwikkeld, de zogenaamde Bapp. De app maakt verbinding met het Ziggo-netwerk via 3G/4G of Wifi en zorgt ervoor dat klanten via het standaard vaste lijn-tarief van Ziggo kunnen bellen met anderen.

Pieter Vervoort, Directeur Consumentenproducten en Innovatie van Ziggo zegt hierover: "Ziggo klanten willen onze diensten altijd en overal kunnen gebruiken. De basis om dat mogelijk te maken begon met onze introductie van de Ziggo WifiSpots. Inmiddels kunnen onze klanten hierdoor op ruim 1 miljoen plaatsen eenvoudig en zonder extra kosten gebruik maken van het internet."

"Het ligt voor de hand dat onze klanten ook via hun vaste telefoonlijn overal bereikbaar willen zijn. Met het testen van Ziggo Bapp zetten wij hiermee een nieuwe stap. Met deze App ben je niet alleen altijd op je vaste nummer bereikbaar, maar kun je ook goedkoop bellen vanuit het buitenland en bellen met je tablet."

Ziggo gaat de Bapp testen om te zien of de software gebruiksvriendelijk en bruikbaar is. Testers zal tijdens het gebruik worden gevraagd naar mogelijke verbeterpunten.

Ziggo nodigt een selectief groepje klanten uit via een e-mail en de test duurt twee maanden.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie