Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Vodafone wil weten wat u gelukkig maakt

Vodafone Nederland gaat structureel onderzoek doen naar het leefritme van Nederlanders - de manier waarop we verplichte én gewenste activiteiten op structurele wijze in ons leven inpassen. De kennis wordt in een reeks onderzoeken verzameld en gedeeld via de website van het Leefritme Kenniscentrum. Met deze informatie wil Vodafone bijdragen aan, en hulpmiddelen bieden voor, een optimaal leefritme voor iedereen in zowel werk- als privé-situaties.
Dat maakte Jeroen Hoencamp, Directeur Zakelijke Markt bij Vodafone Nederland, vandaag bekend tijdens een podiuminterview met Humberto Tan op Telecom Time in Utrecht.

Vodafone denkt dat individuele leefritmes bepalend zijn voor het geluksgevoel dat mensen ervaren in werk en privé. Door structureel onderzoek te doen wil Vodafone inzicht krijgen in de manier waarop Nederlanders tijd ervaren en proberen te controleren, welke hulpmiddelen ze gebruiken, en rol van mobiliteit hierbij.

Volgens Vodafone wordt het leefritme van de Nederlander beïnvloed door sociaal-maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Denk aan de vervaging van de grens tussen werk en privé, individualisering van de samenleving, social networking, de fileproblematiek maar ook aan de nieuwe generatie werknemers met een voorkeur voor nieuwe vormen van communicatie en een andere invulling van hun agenda.

Jeroen Hoencamp, Directeur Zakelijke Markt, Vodafone Nederland: "Met het Leefritme Kenniscentrum willen we met klanten meekijken en met de dynamiek in hun leven meevoelen. We willen precies begrijpen hoe ze leven en werken en wat hen gelukkig maakt. Door dát helder te krijgen, kunnen we niet alleen bijdragen aan een optimaal leefritme, maar ook werkgevers bewust maken van de mogelijkheden die dit biedt voor het verhogen van bijvoorbeeld medewerkertevredenheid en productiviteit. We zijn daarmee meer dan leverancier van communicatieproducten en diensten. We willen daadwerkelijk bijdragen aan prettiger professioneel en privé-leven voor iedereen."

Het Leefritme Kenniscentrum wordt gecreëerd in samenwerking met diverse gerenommeerde onderzoeksbureaus en experts. De resultaten van het eerste onderzoek worden in januari 2009 bekend gemaakt.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 09 november

Laatste reactie