Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Veel irritatie over telefonische service KPN en Ziggo

Het Meldpunt Telefoonirritatie onderzoekt wat mensen goed en niet goed vinden aan het telefonisch contact met bedrijven. Nog nooit waren er zoveel klachten als in oktober. Het verreweg vaakst genoemde bedrijf (32%) in negatieve zin is KPN. Bijna alle merken van KPN kwamen aan bod: Hi, Telfort, Planet, Digitale TV en Digitenne. De volgende zwakke broeder op deze lijst is Ziggo (17%) gevolgd door het UWV werknemerstelefoon (8%). Andere regelmatig genoemde slechte presteerders zijn: Wehkamp, Belastingdienst, Vodafone en het CAK.

Mensen ergeren zich vooral aan lang wachten (79%), van het kastje naar de muur worden gestuurd (55%), geen kennis bij medewerker (53%), niet doen wat is beloofd (43%), nnvriendelijke behandeling (38%) en niet terugbellen (37%).

Gelukkig deelt het Meldpunt Telefoonirritatie ook een pluim uit: over Bol.com kwam in oktober geen enkele klacht binnen; wél veel positieve opmerkingen over meedenken en proactieve service.

Geschreven door: Annemarie Korevaar op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie