Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Tieners geven in 2006 online $3 miljard uit

Volgens marketinganalysebureau JupiterResearch zijn tieners goed voor slechts drie procent van alle online verkopen, maar over 2006 is dat goed voor 3 miljard dollar. Belangrijk detail is dat tieners bij hun aankopen niet bij hun ouders te raden gaan.Daarnaast blijken tieners veel invloed te hebben bij de aanschaf die volwassenen doen: een kwart van de ouders gaat te rade bij hun kroost als het gaat om een aanschaf van huishoudelijke aard. JupiterResearch raadt retailers dus aan om tieners niet over het hoofd te zien.

Verder wijst het rapport uit dat PayPal en 'gift certificates' (digitale cadeaubonnen) erg populair zijn en tieners in staat zellen zelf aankopen te doen zonder dat ze de credit card van hun ouders hoeven te lenen.

Digital Trends

Geschreven door: Xander Hoose op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie