Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Paramount investeert in Habbo Hotel

Filmstudio Paramount gaat virtuele goederen aanbieden en verkopen in de virtuele wereld die Habbo heet. Aanvankelijk gaat het om items uit de films Mean Girls, The Spiderwick Chronicles en Beowulf.
Habbo is één van de meest populaire 'social network'-sites voor tieners.

Tieners kunnen in de virtuele Habbo-wereld met elkaar kletsen, spelletjes spelen, spulletjes kopen en verkopen en hun eigen karakter (Habbo's genaamd) samenstellen. Habbo telt 86 miljoen geregistreerde gebruikers en trekt meer dan 8 miljoen bezoekers per maand. Maar liefst 60 procent van de Habbo-gebruikers logt elke dag in. Paramount hoopt nu deze tieners aan te kunnen spreken met filmgerelateerde items en zo een nieuwe markt van microtransacties te ontsluiten.

Digital Trends

Geschreven door: Xander Hoose op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie