Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Nokia Comes With Music lijkt te floppen

Nokia's muziekdienst, Comes With Music, is vooralsnog geen succes. Ondanks een enorme marketingcampagne zijn er wereldwijd pas 107.000 abonnees, waarvan het grootste deel in Engeland. Comes With Music is een samenwerkingsverband tussen Nokia, Universal, Sony, BMG en EMI.Comes With Music geeft abonnees op legale wijze toegang tot meer dan zes miljoen muzieknummers. Waarom de dienst niet aanslaat is niet helemaal duidelijk, maar het lijkt erop dat verwarring over drm en het converteren van de muzieknummers consumenten weghoudt van de dienst.
Nokia schuift de schuld op slechte marketing en ondersteuning maar denkt dat de dienst op termijn meer succes zal hebben. Dat is nog maar de vraag, want Spotify en een hernieuwde Napster zullen om dezelfde gunsten meedingen.

The Inquirer

Geschreven door: Xander Hoose op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie