Nog steeds problemen bij Ziggo

© CIDimport

Nog steeds problemen bij Ziggo

Geplaatst: 17 oktober 2008 - 04:10

Aangepast: 17 november 2022 - 08:44

Redactie ID.nl

De ellende bij kabelbedrijf Ziggo is nog niet voorbij. Een half jaar na de fusie van Casema, Athome en Multikabel gaat het niet bepaald vlekkeloos met het nieuwe bedrijf, zo meldde RTV Utrecht gisteren maar weer eens. Internetten is traag, internetbellen lukt niet en van tijd tot tijd zijn er grote storingen. Vorige week nog werden vierhonderdduizend gebruikers getroffen.

De ellende bij kabelbedrijf Ziggo is nog niet voorbij. Een half jaar na de fusie van Casema, Athome en Multikabel gaat het niet bepaald vlekkeloos met het nieuwe bedrijf, zo meldde RTV Utrecht gisteren maar weer eens.

Internetten is traag, internetbellen lukt niet en van tijd tot tijd zijn er grote storingen. Vorige week nog werden vierhonderdduizend gebruikers getroffen. Als gevolg daarvan is de helpdesk soms niet bereikbaar.

Afgelopen zomer beloofde Ziggo dat het beter zou gaan, maar dat is niet gelukt. Woordvoerder Gradus Vos zegt dat Ziggo bikkelhard werkt en zoek naar oplossingen. "Wat we gezien hebben is dat de problemen die we vier maanden geleden hebben aangepakt, minder zijn geworden, terwijl aan de andere kant nieuwe problemen boven water zijn," vertelde hij aan RTV Utrecht.

Het is onduidelijk of de problemen alleen te maken hebben met het elkaar schuiven van de infrastructuur van Casema, Athome en Multikabel, die tot aan de fusie hun eigen apparatuur en systemen gebruikten.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten