Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Nog steeds problemen bij Ziggo

De ellende bij kabelbedrijf Ziggo is nog niet voorbij. Een half jaar na de fusie van Casema, Athome en Multikabel gaat het niet bepaald vlekkeloos met het nieuwe bedrijf, zo meldde RTV Utrecht gisteren maar weer eens. Internetten is traag, internetbellen lukt niet en van tijd tot tijd zijn er grote storingen. Vorige week nogwerden vierhonderdduizend gebruikers getroffen. Als gevolg daarvan is de helpdesk soms niet bereikbaar.

Afgelopen zomer beloofde Ziggo dat het beter zou gaan, maar dat is niet gelukt. Woordvoerder Gradus Vos zegt dat Ziggo bikkelhard werkt en zoek naar oplossingen. "Wat we gezien hebben is dat de problemen die we vier maanden geleden hebben aangepakt, minder zijn geworden, terwijl aan de andere kant nieuwe problemen boven water zijn," vertelde hij aan RTV Utrecht.

Het is onduidelijk of de problemen alleen te maken hebben met het elkaar schuiven van de infrastructuur van Casema, Athome en Multikabel, die tot aan de fusie hun eigen apparatuur en systemen gebruikten.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie