Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Nederlandse Zideo neemt het op tegen YouTube

Zideo is een Nederlandse internetsite waar mensen online video's kunnen delen. Het unieke aan Zideo.nl is dat het voor mensen die video's online zetten mogelijk wordt geld te verdienen aan hun video. Mensen zetten hun video op Zideo en verdienen 20 euro als hun video 1000 x wordt bekeken.Iedereen kan tegenwoordig met zijn mobiel of fototoestel video maken.
Een Jumpvideo, autovideo, sportvideo eigenlijk kan iedereen zijn video's op Zideo zetten. Op dit moment werken al veel professionele sites samen met Zideo om hun video te publiceren. Deze sites verdienen per maand dan ook al een aanzienlijk bedrag.

Hoe werkt het?
Als je een video hebt kan je eigenlijk gelijk al beginnen met het verdienen van geld op Zideo. Nadat je jezelf hebt ingeschreven upload je de video. Je geeft aan dat je geld wilt verdienen met je video en de rest gaat vanzelf. Zideo heeft namelijk een systeem waarmee reclame voor een video wordt gezet. Het systeem telt hoe vaak een video wordt bekeken. En als je meer dan 5 euro hebt verdiend kan je een betaal opdracht geven en word het geld naar de bankrekening overgemaakt.

Wat zijn de verdiensten?
Zideo betaald 0,02 euro per keer dat een video met reclame wordt bekeken. Dit lijkt weinig maar als de video 2000 keer wordt bekeken heb je toch 40,- euro. Dus dat kan aardig aantikken indien je een paar video's per week online zet en deze promoot met Hyves en MSN.

Wie zitten er achter Zideo?
Zideo.nl valt onder Zideo media, een jong Utrechts bedrijf opgericht door studievrienden John Nota (26) en Bert Klandermans (28). Beide studeerden ze aan de Hoge School van Utrecht. John studeert momenteel af met Sport & Entertainment marketing en Bert behaalde vorig jaar Communicatie Management diploma. Door hun verschillende achtergronden in ICT, marketing en communicatie en ideeën hebben ze een eigenzinnige blik op nieuwe media.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie