Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

MySpace lanceert concurrent iTunes

MySpace lanceert vandaag samen met haar partners Sony BMG Music Entertainment, Universal Music Group, Warner Music Group, EMI en Orchard het vernieuwde "MySpace Music".Vandaag startMySpace met eerste fase van een wereldwijde product rollout die uiteindelijk zal resulteren in een catalogus van premium en promotionele content, user-to-user sharing tools en e-commerce functiesals merchandising en ticketverkoop. Een aantal produkten, waaronder de nieuwe music player, is wereldwijd meteen beschikbaar voor alle MySpace-gebruikers.

De eerste fase van de nieuwe MySpace Music omvat:
* De nieuwe gepersonaliseerde music management toolset - "MyMusic"
* Gratis en ongelimiteerde advertentie-ondersteuning en volledige audio streaming 
* Gratis en ongelimiteerde playlist functionaliteit
* Gratis discografie en content catalogi voor Sony BMG, UMG en WMG artiesten
* DRM vrije MP3 muziek e-commerce downloads powered by Amazon MP3
* Ringtones e-commerce powered by Jamster

De eerste vier geïntegreerde sponsors die op MySpace Music adverteren zijn McDonald's, Sony Pictures, State Farm en Toyota. McDonald's is zichtbaar op de MySpace Music player en geeft daarop gratis een varieteit aan muziek downloads weg. Ter promotie van Sony Pictures' comedy "Nick and Norah's Infinite Playlist", zal de filmstudio gedurende een hele week de playlists van alle MySpace Music gebruikers voorzien van een skin met branding van de film. State Farm heeft wisselende advertenties op alle pagina's waar gebruikers naar toe gaan om playlists te creëren en/of aan te passen. Autofabrikant Toyota heeft tot slot gekozen voor "Toyota-Tuesdays" waarmee zij gedurende een jaar, iedere dinsdag gratis downloads aanbiedt vanaf de Personal Music Player.


Website: www.myspace.com/music

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie