MySpace lanceert concurrent iTunes

MySpace lanceert vandaag samen met haar partners Sony BMG Music Entertainment, Universal Music Group, Warner Music Group, EMI en Orchard het vernieuwde "MySpace Music".Vandaag startMySpace met eerste fase van een wereldwijde product rollout die uiteindelijk zal resulteren in een catalogus van premium en promotionele content, user-to-user sharing tools en e-commerce functiesals merchandising en ticketverkoop. Een aantal produkten, waaronder de nieuwe music player, is wereldwijd meteen beschikbaar voor alle MySpace-gebruikers.


De eerste fase van de nieuwe MySpace Music omvat:
* De nieuwe gepersonaliseerde music management toolset - "MyMusic"
* Gratis en ongelimiteerde advertentie-ondersteuning en volledige audio streaming 
* Gratis en ongelimiteerde playlist functionaliteit
* Gratis discografie en content catalogi voor Sony BMG, UMG en WMG artiesten
* DRM vrije MP3 muziek e-commerce downloads powered by Amazon MP3
* Ringtones e-commerce powered by Jamster

De eerste vier geïntegreerde sponsors die op MySpace Music adverteren zijn McDonald's, Sony Pictures, State Farm en Toyota. McDonald's is zichtbaar op de MySpace Music player en geeft daarop gratis een varieteit aan muziek downloads weg. Ter promotie van Sony Pictures' comedy "Nick and Norah's Infinite Playlist", zal de filmstudio gedurende een hele week de playlists van alle MySpace Music gebruikers voorzien van een skin met branding van de film. State Farm heeft wisselende advertenties op alle pagina's waar gebruikers naar toe gaan om playlists te creëren en/of aan te passen. Autofabrikant Toyota heeft tot slot gekozen voor "Toyota-Tuesdays" waarmee zij gedurende een jaar, iedere dinsdag gratis downloads aanbiedt vanaf de Personal Music Player.


Website: www.myspace.com/music

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten