abonneren

Microsoft denkt aan grote Vista-campagne

Microsoft heeft voor het eerst publiekelijk toegegeven dat gebruikers hun bedenkingen hebben bij het Windows Vista-besturingssysteem. Microsoft-VP Brad Brooks geeft toe dat Microsoft "een hoop dingen kapot gemaakt heeft" maar belooft nu beterschap.Microsoft lijkt nu te accepteren dat de lancering van Vista niet zo soepel is gelopen als het bedrijf gehoopt en verwacht had. Het bedrijf is nu van plan een reclamecampagne te starten met de titel"Free the People" om de voordelen van Vista aan te prijzen en te laten zien hoe Vista het leven kan veraangenamen.
Onderdeel hiervan zijn twee promotionele websites: Windows Vista Compatibility Center en Windows Vista Small Business Assurince. Microsoft hoopt hiermee te laten zien dat de meeste courante software gewoon compatibel is met Vista. In de nabije toekomst zullen er een aantal extra consumentgeoriënteerde websites komen.

De reclamecampagne moet ook tegenwicht geven aan Apple's "I'm a Mac, I'm a PC"-campagne waarmee Apple probeert Windows-gebruikers over te halen van kamp te veranderen. Brooks geeft toe dat de campagne van de concurrent zeker effectief is geweest.

Digital Trends

Geschreven door: Xander Hoose op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie