Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Microsoft denkt aan grote Vista-campagne

Microsoft heeft voor het eerst publiekelijk toegegeven dat gebruikers hun bedenkingen hebben bij het Windows Vista-besturingssysteem. Microsoft-VP Brad Brooks geeft toe dat Microsoft "een hoop dingen kapot gemaakt heeft" maar belooft nu beterschap.Microsoft lijkt nu te accepteren dat de lancering van Vista niet zo soepel is gelopen als het bedrijf gehoopt en verwacht had. Het bedrijf is nu van plan een reclamecampagne te starten met de titel"Free the People" om de voordelen van Vista aan te prijzen en te laten zien hoe Vista het leven kan veraangenamen.
Onderdeel hiervan zijn twee promotionele websites: Windows Vista Compatibility Center en Windows Vista Small Business Assurince. Microsoft hoopt hiermee te laten zien dat de meeste courante software gewoon compatibel is met Vista. In de nabije toekomst zullen er een aantal extra consumentgeoriënteerde websites komen.

De reclamecampagne moet ook tegenwicht geven aan Apple's "I'm a Mac, I'm a PC"-campagne waarmee Apple probeert Windows-gebruikers over te halen van kamp te veranderen. Brooks geeft toe dat de campagne van de concurrent zeker effectief is geweest.

Digital Trends

Geschreven door: Xander Hoose op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie