Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Medewerker Yahoo verklapt per ongeluk nieuwe dienst

Een pr-medewerker bij Yahoo heeft per ongeluk een nieuwe dienst genaamd Yahoo Mash verklapt aan een journalist van de New York Times. NYT-journalist Brad Stone ontving een e-mailbericht van een bevriende pr-medewerker bij Yahoo met daarin een uitnodiging om een profiel aan te maken op Yahoo Mash. ToenStone op de link naar de onbekende dienst klikte, kwam hij niet langs het inlogscherm.

Toen Stone contact opnam met Yahoo werd hem verteld dat de dienst alleen open is voor medewerkers van Yahoo en niet voor het grote publiek. De uitnodiging was per ongeluk verstuurd. Yahoo wilde geen verdere details over Yahoo Mash aan Stone verstrekken.

Aangezien Stone een profiel kon aanmaken, is Yahoo Mash waarschijnlijk een sociaal netwerk dat moet concurreren met Facebook en MySpace. Het is een publiek geheim dat het sociale netwerk Yahoo 360 geen succes is. Yahoo heeft toegegeven dat het geen sterke speler is in de markt voor sociale-netwerkdiensten, maar dit wel graag wil zijn. Door de 'faux pas' hebben Facebook en MySpace een vroege waarschuwing gekregen dat er een nieuwe concurrent aankomt.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie