abonneren

Kunst van het moppentappen gaat door internet verloren

Het internet maakt langzaam een einde aan de kunst van het moppentappen. Dit blijkt uit een Brits onderzoek. De gemiddelde Brit kan nog maar twee moppen herinneren - die hij vaak op het internet heeft gelezen - en vertelt deze telkens weer.Het onderzoek is gehouden door het Britse blad Loaded Magazine. 75 procent van de respondenten geeft toe dat ze een uur per week op het werk besteden aan het lezen en rondsturen van humoristische e-mailberichten. Een eenzame vijf procent zegt nooit dit soort e-mails te ontvangen.
Maar liefst 40 procent van de respondenten zegt dat ze dezelfde twee moppen telkens weer vertellen.

"Het is makkelijker om op een knopje te drukken om een hele trits moppen door te sturen dan om deze moppen één voor één te vertellen," aldus Martin Daubney, redacteur bij Loaded Magazine. "Vandaag de dag hoor je sneller "Zag je dat op YouTube?" dan "Lopen een Engelsman, een Fransman en een Belg een kroeg binnen....."

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie