abonneren

Kidman nieuwe gezicht van Nintendo DS

Actrice Nicole Kidman maakt een opmerkelijke overstap: na reclamespots voor onder andere Chanel wordt zij nu het nieuwe gezicht van Nintendo's Europese campagne voor de Brain Training-serie. Nicole zal in advertenties en op tv laten zien hoe ze haar hersenen in vorm houdt als onderdeel van een 60 dagen durend hersentrainingsprogramma, ter ondersteuning van Meer Brain Training van Dr.
Kawashima: Hoe oud is jouw brein? Dit programma wordt in Europa op 29 juni gelanceerd. Vanaf 1 juli is Kidman op praktisch alle commerciële zenders te zien.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

Laatste reactie

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord