Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
abonneren

Joost van start met 32 adverteerders

De makers van de online tv-dienst Joost hebben maar liefst 32 adverteerders weten te strikken. Onder deze adverteerders bevinden zich grote namen als Coca Cola, HP, Intel en Nike. De adverteerders mogen advertenties plaatsen binnen de internet-tv-kanalen.Reclame bij internet-tv was te verwachten;er moet natuurlijk geld worden verdiend aan Joost.
Hoe de adverteerders hun reclame precies mogen gaan slijten is niet bekend. Overigens heeft Joost ook een contract gesloten met onderzoeksbureau Frank N. Magid Associates. Dit onderzoeksbureau moet met harde cijfers gaan komen over het kijkgedrag van de Joost-leden en hoe efficiënt de reclame is. 

Op dit moment bevindt Joost zich nog in betafase. Wanneer de definitieve versie gereed moet zijn is niet bekend.

Geschreven door: Redactie PCM op

Category: Nieuws, Algemeen

Tags:

Nieuws headlines

donderdag 30 november

donderdag 09 november

Laatste reactie